måndag 13 november 2017

Tack för kommentarerna - blev pepplycklig

Kommentarerna på husfruns textluster 11/11 ....

Tack till Gerd, Gunnel, Gunilla, Karin, Christina och Kersti som lämnade kommentarer på textlusten gällande mitt beslut att fortsätta ha mitt skrivforum här! Gjorde mig glad och pepplycklig!

Ingrid; Bloggvänner är fint av bästa graden, men även andra läsare som bara läser och som jag inte vet vem är :-)Roligt är att de finns också!
Att hålla sig ifrån eller till är en spännande fråga, vad andra tror likaså. 
Kram

Rosa flugan, konstnärsvännen; Vet inte om det blir en bok :-)men jag vill fortsätta skriva och valde ha kvar Blogg&Blandat som jag döpte om :-) fast jag avslutat bloggskriv och bloggläset. Glad att du tittade in!
<3


//Husfrun i residenset

Uppdatering 14/11: Skrev Mia i stället för Kersti, nu är det ändrat :-)

1 kommentar:

  1. Jag har ju missat att du är tillbaka. Men nu vet jag och är själaglad för det. Bara så du vet.
    Stor kram"

    SvaraRadera

Vaskebrett, sprettrumpe og puppeholder

I dag blir det rent kroppsligt här ifrån residenset. Som norska i grunden roar jag mig med språket, dialekter och betydelse. Norkskans vas...